گزارش مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده

گزارش مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده

گزارش مجامع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده 

گروه شرکت تعاونی فولادیار
مورخ سوم اسفند ماه ۱۴۰۰


مطابق با مشروح تکالیف مجمع عمومی سالیانه شرکت مبنی بر برگزاری مجمع فوق العاده ای برای تصمیم گیری در خصوص برخی از تکالیف مصوب و همچنین نظر به ضرورت تصویب تعدادی از دستورالعمل ها و آیین نامه های ضروری در چهارچوب رعایت کنترل های داخلی ، مجمع عمومی فوق العاده شرکت در روز سوم اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از سهامداران محترم، هیات مدیره و همچنین نماینده بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت(جناب آقای شادانی) برگزار گردید که اهم مصوبات مجمع به شرح ذیل تقدیم می گردد:


1️⃣ بند ب ماده ۱۲ اساسنامه ( مربوط به شرایط اختصاصی عضویت ) تغییر یافت و از تاریخ فوق بجز شاغلین و بازنشستگان که در اساسنامه قبلی بعنوان شرایط اختصاصی عضویت مصوب گردیده بود، با مصوبه این مجمع، وراث ایشان وبستگان درجه ۱شاغلین و بازنشستگان و همچنین شرکت های فرعی گروه فولادیار که بالای ۵۰ درصد سهم آن متعلق به فولادیار می باشد، با رعایت حداقل و حداکثر سهام و نیز با رعایت قوانین کشوری و همچنین قوانین تعاون به عنوان واجد شرایط عضویت محسوب می شوند.

2️⃣ در راستای کنترل های داخلی . بترتیب آیین نامه معاملات ،آیین نامه استخدامی کارکنان ،آیین نامه حدود اختیارات مدیر عامل و دستورالعمل تعیین حقوق و مزایا و پاداش هیات مدیره که توسط هیات مدیره تهیه و پیشنهاد در جلسه قرائت گردید که با اضافه شدن چند تبصره ،به تصویب مجمع رسید. (نکات مهم و اساسی هر یک از این آیین نامه ها پس از تایید نهایی اداره تعاون و نهاد های مربوطه، در همین صفحه منتشر خواهدشد.)

3️⃣ الزام اداره تعاون به استفاده از فرمت جدید اساسنامه رعایت و اساسنامه جدید شرکت که با آخرین اصلاحات قانون تعاون مطابقت دارد در جلسه مطرح وطبق دستور جلسه به تصویب مجمع رسید.

4️⃣ الزام به همسان سازی و یکی کردن حسابرسان گروه شرکت های فولادیار و همچنین استفاده از خدمات موسسات حسابرسی معتمد سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح و به تصویب مجمع رسید.

5⃣ فروش سهام به واجدین شرایط از طریق انتشار سهم جدید از طریق شرکت تعاونی فولادیار ممنوع اعلام گردید و واجدین شرایط میتوانند از حق تقدم های استفاده نشده سهام خریداری نمایند. در مجموع طبق مصوبه مجمع واجدین شرایط فقط میتوانند از ۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار سهمی که قبلاً منتشر گردیده خریداری نمایند.و انتشار سهام جدید ممنوع می باشد.

6⃣ حداقل سهم(کف سهم ) برای واجدین شرایط جدید اشخاص حقیقی و حقوقی ۱۰ هزار سهم و حداکثر سهم (سقف سهم ) برای اشخاص حقیقی ۱۵۰ هزار سهم و برای اشخاص حقوقی با رعایت سقف مجاز ماده ۹ اساسنامه به نحوی که حداکثر میزان سهام ایشان نباید از ۱۵ درصد سهام شرکت تعاونی تجاوز نماید،به تصویب مجمع رسید.

7⃣ نظر به تفویض اختیار مجمع قبلی به هیات مدیره در خصوص نحوه برخورد با \\\"حق تقدم های استفاده نشده\\\" مقرر گردید در کمتر از ۱۵ روز بعد از برگزاری این مجمع ،هیات مدیره برای بازگشایی مجدد و چند روزه حق تقدم های استفاده نشده اقدام و آن را برای فروش عرضه کند که واجدین شرایط می‌توانند این حق تقدم‌های استفاده نشده را با شرایط اعلامی (که متعاقباً تاریخ و جزئیات آن منتشر خواهد شد) خریداری نمایند.

???? این مجمع توسط آقایان؛ امیر رضا کاویانی به‌عنوان رئیس مجمع، حسن خواجویی نائب رئیس، حمید رضا صاحبکار منشی جلسه و آقایان علی اصغر مجرب ، حسن مرادی ، محمد حسین یحیی آبادی و سعیدرضا نور سعید به‌عنوان ناظرین جلسه اداره شد.

با احترام - روابط عمومی گروه شرکت های تعاونی فولادیار

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است