98 گزارش مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی فولادیار

98 گزارش مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی فولادیار

بیست و سومین مجمع عمومی سالیانه شرکت فولادیار در روز بیست وسوم تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات فولاد خراسان با حضور سهامداران این شرکت برگزارشد. جلسه با تلاوتی از کلام ا... مجید توسط یکی از سهامداران شرکت آقای محمد پارسا متبرّک گردید. سپس اعضاء هیئت رئیسه به شرح ذیل انتخاب شدند.

سید محمدعلی موسوی فرد بعنوان رئیس

محمد حسین یحیی آبادی بعنوان نایب رئیس

امیر اکبرآبادی بعنوان منشی

سید جواد حسینی بعنوان ناظر

یاسر احسانیان بعنوان ناظر

حمیدرضا صاحبکار بعنوان ناظر

مرتضی مهر افشان بعنوان ناظر

در ابتدای جلسه، آقای دکتر موسوی فرد مدیرعامل شرکت، گزارش هیئت مدیره را برای سهامداران قرائت کرد. آقای موسوی فرد ضمن خیرمقدم به حضار، گزارش اهم فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی شرکت را قرائت نموده و ضمن اعلام سود پنجاه ‌ونه میلیارد ریالی، شاخص‌ها و رشد آماری سال 97 را نسبت به سال‌های قبل اعم از تغییرات در تعداد اعضاء، میزان سرمایه و درآمد برشمردند. در ادامه و با ذکر جزئیات سود و مقایسه آن با سود بودجه شده 45 میلیارد ریالی(تصویب شده برای سال مالی 1397)، مجمع از اینکه سود اعلامی سی درصد بیشتر از بودجه مصوب، حاصل گردیده از زحمات هیئت مدیره قدردانی نمودند. با تصویب صورت‌های مالی گزارش مبسوطی از روند پروژه احداث کارخانه آهک ارائه شد مجمع، ضمن قدردانی ازاقدامات انجام‌شده اظهار امیدواری کردند که ضمن تسریع در مرحله اجرا، پروژه فوق در یک بازه زمانی 24 ماهه مورد  بهره‌برداری قرار گیرد .

در ادامه جلسه به پرسش های سهامداران پاسخ داده شد. ضمن اینکه قرار شد در اسرع وقت ارزیابی در مورد ارزش سهام صورت گرفته و اعلام شود. همچنین آقای موسوی فرد مدیرعامل شرکت در راستای افزایش ارزش سهام اعلام کردند که سهامداران بهتر است سهام خود را به ارزش اسمی واگذار نکرده و با توجه به مستندات و پیش بینی وضعیت مطلوب از نظر دارائی ها، با مبلغ نرخ بالاتری بین خود معامله کنند، تا اجحافی نشود به کسانی که ناچارا\" سهام خود را واگذار می کنند.  ایشان ضمن اشاره به پیشرفت کار کارخانه آهک  اعلام کردند که بزودی از سهامداران دعوت بعمل می آید تا در جلسه ای که به مناسبت هفته تعاون متعاقبا\" اعلام و در محل سوله آهک برگزار خواهد شد، حضور به هم رسانند و از نزدیک شاهد پیشرفت ساخت کارخانه آهک در دست احداث باشند.

مدیرعامل گروه شرکت های فولادیار از راه اندازی بخش ویژه ای در سایت فولادیار ( http://www.fooladyar.com/contact.php ) جهت دریافت پیشنهادات سهامداران خبر داد و اضافه کرد که به بهترین پیشنهادات جوایزی نقدی درپایان هر ماه تخصیص خواهد یافت.

 در گزارش ارائه شده طبق صورت‌های مالی مصوب در گروه شرکت‌های تعاونی فولادیار، بعد از کسر اندوخته‌های قانونی و احتیاطی و تصمیمات مجمع، به ازاء هر سهم ده هزار ریالی سه هزار و سیصدوچهل ‌و سه ریال (معادل سود 33% سالیانه )سود هر سهم تحصیل شده که به سهامداران به نسبت تعداد سهام ومدت عضویت ایشان تخصیص می‌یابد. همچنین تعداد اعضاء شرکت تعاونی فولادیار از 969 نفر در سال 1396 به 1137 نفر در زمان برگزاری این مجمع رسیده است. باتوجه به سود حاصله و همچنین با موافقت و تصویب 100 درصدی افزایش سرمایه از محل سود مصوب، سرمایه شرکت تعاونی فولادیار در حال حاضر  به بیش از 200 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است