گزارش هفتمین همایش نشان تجاری مرداد ماه 98

گزارش هفتمین همایش نشان تجاری مرداد ماه 98

برندسازی یا برندینگ(Branding) درسازمان های موفق، این روزها نه تنها به عنوان یک امر تشریفاتی محسوب نمی شود بلکه ضرورت ایجاد و مدیریت آن بر بسیاری از مدیران نیز مبرهن است .
داشتن یک برند قوی کمکی است به شرکت تا خود ر ا در بازار متمایز نشان دهد و توانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر به فرد داشته باشد.  با افزایش رقابت در بازارهای جهانی و منطقه ای، داشتن یک برند، یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است؛ که در صورت اجرا نکردن باید شاهد قبضه شدن بازارها توسط رقبای تجاری و شرکت هایی با فعالیت مشابه داخلی و خارجی باشیم .
در این راستا هفتمین همایش نشان، با رویکرد« توانمند سازی برندها و رونق اقتصادی » در مرداد ماه 1398 با حضور جمع کثیری از مدیران از جمله استاندار محترم استان خراسان رضوی آقای مهندس رزم حسینی وآقای  دکتر رسولیان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، آقای مهندس اشرف دبیر اتاق بازرگانی ایران،آقای مهندس محمد رضا کلایی شهردار مشهد آقای مهندس احمدی ریاست مجتمع فولاد خراسان و فعالین اقتصادی استان و کارشناسان و متخصصین حوزه های تجارت، فروش و بازرگانی بنگاه های اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی برگزار گردید.
در این همایش اساتید صاحب نامی همچون دکتر بهنود الله وردی نیک و دکتر فرهادی پور و مهندس آل شیخ و  مهندس میرزا آقایی و خانم شهرزاد اسفرجانی و دکتر مصطفی جعفری حضور داشتند که  سخنرانان همایش بودند که به ارائه مباحث مرتبط پرداختند و مورد اقبال بسیار مدعیون قرار گرفت. در این همایش تفاهم نامه مشترک انجمن و شهرداری در خصوص برندینگ شهر مشهد امضا شد.
برنامه به دو قسمت  صبح تا ظهر و ظهر تا عصر تقسیم شده که در شیفت صبح به دلیل بازدید استاندار و هیئت دولت و داشتن جلسات در شیفت عصر اعلام اسامی برندهای برگزیده به شیفت صبح تا ظهر موکول شد.  ابتدای برنامه بعد از ارائه مطالبی در مورد برندینگ توسط اساتید؛ سپس استراحت و پذیرایی کوتاه به معرفی برندهای برتر سال 1398 پرداخته شد که  گروه شرکت های فولادیار جزو این برندها بود. تا بدین وسیله افتخار دیگری در سال 1398 نصیب گروه شرکت های فولادیار گردد. لوح تقدیری به همین مناسبت  به آقای دکتر سید محمد علی موسوی فرد مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره  توسط استاندار محترم خراسان رضوی تقدیم گردید.
.

 

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است