واگن های جدید لبه بلند فولادیار امسال روی ریل می افتند

واگن های جدید لبه بلند فولادیار امسال روی ریل می افتند


50 واگن باری جدید به ناوگان حمل و نقل ریلی «گروه تعاونی فولادیار» اضافه شد.
به گفته مدیرعامل گروه شرکت های تعاونی فولادیار، این 50 واگن تازه خریداری شده، که با آرم گروه شرکت های تعاونی فولادیار متمایز گردیده اند، تا پایان سال به طور کامل به ظرفیت حمل و نقل ریلی این شرکت افزوده خواهند شد.
قاسم حداد با اعلام این که 30 عدد از واگن ها در حال حاضر به ناوگان حمل نقل ریلی پیوسته، افزود: بقیه این واگن ها درحال تحویل است و تا پایان امسال به شرکت تحویل می شود.
حداد افزود: گروه تعاونی فولادیار در راستای شعار سال 1395، که با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»نام گذاری گردیده و به منظور حمایت از تولیدات داخلی، تمام واگنهای خریداری شده را از شرکت ایرانی «آروین تبریز» به سازندگی شرکت «واگن سازی پارس» خریداری نموده است.
به گفته وی ارزش این واگن ها 13 میلیارد و پانصدمیلیون تومان است که 10درصداز این مبلغ به صورت نقدی پرداخت شده است و باقی مانده آن با اقساط سه ساله پرداخت خواهد شد؛ که تا کنون دو قسط آن نیز پرداخت شده است.
مدیرعامل گروه تعاونی فولادیار یکی از مزایای خرید واگن های نو را برخورداری ازمعافیت های قانونی دانست و یادآور شد: با توجه به ساخت داخل ونو بودن، این واگنها تا میزان 4میلیون «تن-کیلومتر» حمل بار، از پرداخت حق دسترسی به شبکه ریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران معاف می باشند که از محل این معافیت 27درصد مبلغ خرید واگن ها برگشت داده می شود.

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است