گزارش مجمع عمومی سالیانه گروه شرکت تعاونی فولادیار برای سال مالی ۱۳۹۹

گزارش مجمع عمومی سالیانه گروه شرکت تعاونی فولادیار برای سال مالی ۱۳۹۹

 بیست و پنجمین مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی فولادیار برای سال مالی ۱۳۹۹ در روز بیست و ششم مهر ماه سال جاری با حضور حضور۴۰۸ نفر( ۳۶۷ نفر اصالتاً و ۴۱نفر وکالتاً) از سهامداران این شرکت برگزار شد.

 به اطلاع سهامداران محترم می رساند نظر به بررسی ها و تایید نهایی صورت گرفته از حیث رعایت تشریفات قانونی برگزاری مجمع ، اهم مصوبات این مجمع به اطلاع میرساند:


1⃣ صورتهای مالی سال ۱۳۹۹ بعد از ارائه گزارش فعالیتهای هیات مدیره و همچنین قرائت گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل ، به تصویب مجمع رسید.

2⃣ مبلغ ۸۱ میلیارد ریال سود سال مالی ۹۹به مجمع اعلام شد که سود هر سهم بعد از کسر اندوخته‌های قانونی و احتیاطی و تصمیمات مجمع، به ازای هر سهم ده هزار ریالی، دو هزار و پانصد و هفتاد و شش ریال تحصیل شده که با انتقال به سرمایه به نسبت تعداد سهام و مدت عضویت ایشان تخصیص می‌یابد.

3⃣ بودجه وسود بودجه شده برای سال مالی ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال توسط مجمع مصوب گردید.

4⃣ با شمارش آراء برای سمت بازرس قانونی ، مؤسسه حسابرسی ارقام پویا به سمت بازرس قانونی و حسابرس مستقل اصلی و مؤسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر به سمت بازرس و حسابرس علی البدل برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند.

5⃣ روزنامة خراسان رضوی بعنوان روزنامة اصلی کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت و روزنامه حمایت به عنوان روزنامه علی البدل انتخاب گردید.

6⃣ با شمارش کتبی آراء ، مجمع با واگذاری بیست درصد از سهام کارخانه آهک و همچنین تفویض اختیار این موضوع به هیات مدیره مخالفت نمود.

7⃣ به استناد ترازنامه ،افزایش تعداد اعضاء شرکت از ۱۱۴۶ نفر به ۱۱۵۸ نفر تصویب گردید. تغییرات سرمایه در جلسه ارائه گردید و تغییرات سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۹ میلیارد ریال در پایان دوره مالی سال ۹۸ به مبلغ ۲۶۸ میلیارد ریال در پایان دوره مالی منتهی به سال ۹۹ مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

8⃣ در حاشیه قرائت گزارش فعالیتهای هیات مدیره و همچنین گزارش بازرس قانونی ،مجمع با تشکر از اقدامات انجام شده جهت وصول مطالبات ۱۵۷ هزار دلاری شرکت اقتصاد گستر از از صندوق ضمانت صادرات ایران وهمچنین بستن پرونده زمین روستای یساقی ، ضمن قبول کلیه هزینه های وکلاء و با تاکید به ادامه طرح دعوی از کلیه مسببین جهت شکایت های احتمالی آتی برای پیگیری وصول مطالبات ۲۸۲ هزار دلاری موضوع صادرات ۱۱ واگن میلگرد به کشور ترکمنستان بالاخص با پیگیری مجدانه تا حصول نتیجه و در مجموع و صول کلیه مطالبات تاکید نمودند.

9⃣ در خصوص ادامه عضویت سهامداران متوفی ، مجمع عمومی، برگزاری مجمع فوق العاده ای برای پیشنهاد تغییر در بند ب ماده ۱۲ اساسنامه (شرایط اختصاصی عضویت)به جهت ادامه عضویت سهامدارانی که فوت می شوند را به شکل انتقال سهام به خانواده و وارث ایشان، با رعایت قوانین تکلیف و مصوب نمود.



???? این مجمع توسط آقایان؛ علیرضا بیاتی به‌عنوان رئیس، مرتضی مهر افشان نائب رئیس، علی محمدی منشی جلسه و آقایان علیرضا رضایی، یدالله صالح آبادی ، احمد علمدار و عباسعلی میرزائیان به‌عنوان ناظرین جلسه اداره شد.

???? در پایان جلسه و در شمارش کتبی آراء برای تصدی سمت هیات مدیره نیز ،آقایان سید محمدعلی موسوی فرد،امیرضا کاویانی،یاسر احسانیان،محمدرضا شفیعیان و محمدحسین یحیی آبادی بعنوان اعضاء اصلی هیات مدیره به مدت سه سال و همچنین آقایان مهدی جاودانی و وحید صادقی به ترتیب بعنوان اعضا علی البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است