رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از لایروبی پایین دست کانال رئیسی و تنقیه پل آن خبر داد

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از لایروبی پایین دست کانال رئیسی و تنقیه پل آن خبر داد

 :

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ، مجید مفیدی فر رییس اداره راهداری شهرستان نیشابورگفت : اجرای عملیات لایروبی کانال رئیسی با کارکرد 30 روز دستگاه و همچنین تنقیه پل آن با 90 نفر روز نیروی راهدار انجام شد.

مفیدی فر خاطرنشان کرد : پل رئیسی در 25 کیلومتری شهرستان و در محور نیشابور کاشمر واقع شده و یکی از پل ها حساس منطقه است که ارتباط بین شهرستان نیشابور با شهرستان کاشمر ، بردسکن ، کوهسرخ و ریوش را برقرار کرده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور گفت : سیلاب ها فصلی و شیب کم در این نقطه و هدایت سیلاب توسط کشاورزان منطقه جهت آبیاری مزارع باعث بالا آمدن کف کانال رئیسی و همزمان بسته شدن دهانه پل های آن میشود .

وی با اشاره به عملیات لایروبی کانال و تنقیه پل ها در نیشابور گفت : در محور های روستای غزل آقول ، ساقی بیک ، بابا بهلول ، فدیشه ،گلبوی پایین و ریگی عملیات لایروبی کانال و تنقیه پل توسط راهداران نیشابوری در سال جاری انجام شده است.

مفیدی فر در پایان هزینه لایروبی و تنقیه پل ها را بالغ بر 150 میلیون تومان اعلام کرد وگفت : اجرای عملیات لایروبی کانال و تنقیه پل ها با استفاده از دستگاه ها ، تجهیزات و نیروهای انسانی این اداره انجام شده است .

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است